Subject: Re: OÜ Est-Paas Vasalemma II lubjakivikarjäär
From: "Innar Vesper" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Oct 2024 13:39:12 +0300

Lp. Transpordiamet

Kirjutame Teile seoses Vasalemma II lubjakivikarjääriga ning oleme leidnud 
Vasalemma II karjäärile veel ühe võimaluse materjali väljaveoks, aga 
sooviksime saada ka Teie poolset tagasiside, et kas antud variant materjali 
väljaveoks võiks olla võimalik? Lisan manusesse pildid väljaveotee 
trajektoorist, mis algab Vasalemma II aladelt ja liiguks Vasalemma 
karjäärist läbi või kõrvalt Ohtu teeni ning Ohtu teedmööda kuni 
Keila-Haapsalu maantee ristumispaigani.

Jääme Teie tagasisidet ootama.

Parimate soovidega
Brayan Ahvonen
+37256610100

Kontakt Innar Vesper (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval K, 24. aprill 2024 kell 18:15:

Lp. Keskkonnaamet,

Saadame Teile vastavalt KeHJS § 18 Vasalemma II lubjakivikarjääri 
keskkonnaloa taotluse keskkonnamõju hindamise programmi nõuetele vastavuse 
kontrollimiseks. Vajalikud dokumendid on lisatud manusesse (kokku 6 faili).

Jääme Teie tagasisidet ootama, et olete kõik vajalikud dokumendid meie poolt 
kätte saanud.

Parimate soovidega
OÜ Est-Paas
Brayan Ahvonen
+37256610100

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.